fredag 30 januari 2015

När en dröm blir sann


Jag har haft ganska många jobb om jag blickar tillbaka, jobbat med omsorg med äldre, packning och orderhantering, lite enklare jobb i labb, restaurang, telefon försäljare, städning, vaktmästare, försäljare, mat tant, mattreparationer ja jag har säkert glömt nått ...
Aldrig varit rädd för att ta i och pröva nått nytt.

Men den stora drömmen som jag alltid har haft är ju ändå att göra nått med inredning,
men alltid tänkt att de är ingen idé sådana dröm jobb finns inte här.

Innan Jul hade Mattis och jag ett lunch möte med Ulf Och Anette där vi la fram lite tankar och i mitt fall lite drömmar, 
och bara nån vecka efter fick jag mitt första uppdrag som home stylings rådgivare åt
Länsförsäkringar fastighetsförmedling.

En trevlig en plans villa med källare skulle lilla jag besöka och tipsa hur paret kunde tänka till fotografering och visning.

Jag va så nervös så jag mådde illa shiiit jag ska hem till husägare och ge dom tips, JAG!
Men de gick jätte bra, jag har bara möt super trevliga och tacksamma kunder.

Är nu uppe i ett tiotal besök och många fler inbokade.
Kan bara säga en dröm har gått i uppfyllelse och jag är så glad.

Ikväll kommer Länsföräkringar fastighetsförmedlings reklam film sändas på TV4a och gissa vem som är med i den?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar